Thursday, August 25, 2005

penunggu !!!

السّلام عليكم و رحمة الله
Ahahah... jangan salah paham pulak dengan tajuk entry kali nih! Penunggu yg dimaksudkan adalah merujuk kepada diri aku sendiri.. Sekarang nih, aku dah jadi penunggu setia! Mengalahkan sang pungguk? Lebey kureng cenggitulah... Aku pun dah naik lemak dengan pihak kolej, masalah aku dengan kolej dah berlanjutan selama 2 tahun! huhu~

esok, aku nak call cik S lagik...! aku dah tak sanggup nak tunggu lelama... aku ada byk urusan lagik yg nek kena selesaikan. Nak pi JB amik IC aku, nak carik rumah sewa baru, nak cari kerja, pastuh nak bayar duit keter, huhu~ selagi urusan ngan kolej x selesai, aku x leh bwat aper2....

dah 3 ari nih, aku online jek memanjang... duduk kat bilik sensorang, makan tido 24jam, bley giler aku... dapat online, bley gak aku release tensen sket. main game perang2 neh, best jugak. Pc aku lak blom sampai2 dr sabah. Klau ader pc, bley gak bwat kerja2 freelance skit...

tadi aku nak pi beli roti.. memikirkan ader Daisy kat peti sejuk tuh! Klau xder bwat aper2, perut aku kompom mintak isik jer... tp badan aku x pula naik2...! huhu~

klau ader masa, aku ingat nak pi wangsa maju ari ahad neh. Nak gi umah syah. Nak gak aku berborak ngan member2... Kat rumah ni, budak2 China jek.. dey all tau ckp china jek! Huhu~ Ahaa... ader satu budak tuh, aku tgk cara dier.. sebijik mcm si Han Ji-Eun! Hahaha... ker mata aku yg rabun? tapi.. betul lah... dia suka pakai2 mcm si Ji-Eun.. sebijik! huhu~

Aiseh... dah dekat kul 8.30mlm! ok arr.. aku nak tgk criter korean yg baru tuh... Cerita cinta kat Harvard! Best jugak......

Thanks bebanyak kat cik lily! coz bagi OST Full House tuh... cik mang chomey! ahahaah

Oh ya, lagik aku terjumpa blog En Afdlin yg gegiler tuh dan akak Yasmin! Hehehe..

No comments: