Tuesday, August 16, 2005

bye..bye.. servodron.com!

السّلام عليكم و رحمة الله
15hb Aug 2005 adalah hari terakhir utk servodron.com! bukan aku x mo renew, tapi aku dah bertekad + nekad untuk tidak menggunakan servodron.com lagik. huhu~ sedey lak... byk kenangan pahit manis aku ngan servodron.com. Dari aku yg x tau pasai komputer sampailah ke tahap aku hari ni.. huhu~ pastuh servodron jugaklah yg menemukan aku dgn seseorang yg begitu istimewa dalam hidupku... bercinta.. berkasih-sayang.. hidup bersama.. dan akhirnya berpisah.. servodron.com lah yg menjadi saksi segalanya...

Serba sedikit info tentang servodron.com :
- lahir pada pertengahan tahun 2001
- lahir dari gabungan perkataan servo + dron = servodron
- servo di ambil dari perkataan server
- dron pula adalah songsangan nick dulu2 aku pd tahun 1999.. nord
- mengalami beberapa variasi sebelum menjadi servodron.com. antaranya servodron.cjb.net, servodron.co.nr

Bermula hari ni, aku menggunakan link yg baru... sesapa yg nak link tuh, bley carik aku kat YM.

Cakap pasal template nih, korang leh download kat http://blogger-templates.blogspot.com/ percuma jek....! ;)

okays... jumpa lagik!

4 comments:

Anonymous said...

Ohoooo.. ade udang disebalik domain..hikhik.. everything happen for a reason. Keep on going pal :)

byservo said...

ekekeke... kengkadang biler tgk criter FULL HOUSE tuh, teringat lak kesah lamer... huhu~ jln crite serupa.. cuma ending jek yg beza.. ehehheeh

Unknown said...

akum... ni akak iela nih... mintak ym id awk..ym akak yg lm (usu_iela) terminate so akak create ym id yg baru...

byservo said...

wa'alaikumsalam.. akak! :p ni id kita.. m1stak3n_1d3nt1ty@yahoo.com
akak... hehehee...