Wednesday, July 20, 2005

Good Receiving Assistant..

السّلام عليكم و رحمة الله
Masuk ari nih, sudah 4 hari aku bekerja kat Jaya Market nih.. Nasib baiklah juga aku tak ditempatkan kat department yg memerlukan aku untuk berdepan dgn customer... huhu~! Sebagai Pembantu Stok, aku bertanggungjawab dalam hal² yang melibatkan penerimaan & pengeluaran stok. Berurusan dengan para supplier kadang2 memeningkan kepala. Good Receiveing Module dan Fresh Market Receiving Module adalah antara sistem yang digunakan. Menggunakan paparan GUI dan juga DOS. Rasanya GRM dibangunkan menggunakan Microsoft Visual Foxpro dan FMR pula dibangunkan menggunakan C / C++. Menggunakan sistem² ini membuatkan aku kagum jugak dengan programmer yg membangunkan sistem tu.

Kelmarin aku pergi pula interview kat Renault.. Entah dapat ker tak.. 30% jek! huhu~ Masa tu, ramai gak yg pergi intebiu.. semuanya terdiri dari mereka-mereka yang PROfesional! wowowo..

Esok aku nak pegi pejabat KWSP untuk mendapatkan penyata KWSP aku. Pastuh, nak pergi pula ke kolej... Mudahan tuntutan baki pinjaman aku diluluskan...! Insya'allah... Klau tak..??? GRRR..!!!!! errr, mudah²an tak bertembung ngan N..! Huhu~

1 comment:

azlina zabha said...

N?

erm..

good luck ya.. RENAULT. .erm. cam pernah dengar je.. erm..